كلمات اغنية ايوة لمايا دياب .. تحميل كامل Maya Diab - Aywa اغنية أيو لمايا دياب mp3
عينك تيجي كده 
. ” كلمات أغنية ” أيوه



أصل البنات شربات
وانا بنت يا واد عسل
في المشية والحركات
ضربوا بيا المثل
اللي بايع مراته واللي طلق مراته
واللي حرّم على نفسه من بعدي الستات
أصل البنات شربات
وانا بنت يا واد عسل
في المشية وفي الحركات
ضربوا بيا المثل
عينك تيجي كدا واللا تجي كدا
وقعة مهببة يا حياتي عَليك
حواليك طوابير واقفينلي كتير
واتروح لفين إنت يا مسكين
عينك تيجي كدا واللا تجي كدا
وقعة مهببة يا حياتي عَليك
حواليك طوابير واقفينلي كتير
واتروح لفين إنت يا مسكين
اللي بايع مراته واللي طلق مراته
واللي حرّم على نفسه من بعدي الستات

أصل البنات شربات
وانا بنت يا واد عسل
في المشية وفي الحركات
ضربوا بيا المثل
أصل البنات شربات
وانا بنت يا واد عسل
في المشية والحركات
ضربوا بيا المثل
اللي بايع مراته واللي طلق مراته
واللي حرّم على نفسه من بعدي الستات
أصل البنات شربات
وانا بنت يا واد عسل
في المشية وبالحركات

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Top