‫#‏وظائف2016‬ ادارية وطبية باتحاد ‫#‏الاطباء_العرب‬
لمشروع الدعم الصحى للاجئين السوريين يعلن اتحاد الاطباء العرب عن حاجته لعدد من الوظائف الإدارية والطبية الاتية :ــ
• Program Director




بكالوريوس طب وجراحة +خبره في اداره المشروعات الصحية+ دبلوم اداره النظم الصحيه (القاهره)
-----------------------------------
• Associate project Director
بكالوريوس طب وجراحة +خبره في اداره المشروعات الصحية+بلوم اداره النظم الصحيه (القاهره)
---------------------------------
• Cheif Medical officer
بكالوريوس طب وجراحة+خبره في اداره المشروعات الصحية (القاهره)
--------------------------------
• Case manager & referral coordinator
بكالوريوس طب وجراحة+خبره في اداره المشروعات الصحية (القاهره)
--------------------------------
• Field Admin
بكالوريوس تجاره + اجاده اللغه الانجليزية +خبره في الاعمال الأداريه و المحاسبه (القاهره)
--------------------------------
• Referral Admin
بكالوريوس تجاره +خبره في الاعمال الأداريه و المحاسبه (القاهره)
--------------------------------
• Contracts Admin
بكالوريوس تجاره + اجاده اللغه الانجليزية +خبره في الاعمال الأداريه و المحاسبه (القاهره)
-------------------------------
• Chief Financial Officer
ماجيستير في المحاسبه و التحليل المالي + خبره في المشاريع الطبيه (القاهره)
-------------------------------
• Senior accountant (Cairo)
بكالوريوس تجاره+خبره 10 سنوات علي الأقل في نظم المحاسبه (القاهره)
------------------------------
• Cairo Accountant
بكالوريوس تجاره+خبره5 سنوات علي الأقل في نظم المحاسبه (القاهره)
----------------------------
• HR officer
بكالوريوس اداره اعمال+ خبره في اداره الموارد البشريه للمشاريع الصحية (القاهره)
---------------------------
• IT Director
بكالريوس نظم ومعلومات+ ماجيستير في نفس المجال + خبره 7 سنوات في المجال (القاهره)
----------------------------
• Outreach manager
بكالوريوس من احدى كليات العلوم الطبية + خبرة في إدارة المشاريع الصحية (القاهره)
------------------------------
• Community Health leader
خبرة في مجال التوعية الصحية (القاهره)
------------------------------
• Quality Director
بكالوريوس من احدى كليات العلوم الطبية+ خبره في مجال الجوده الطبيه (القاهره)
-------------------------------
• IT officer
بكالريوس نظم ومعلومات + خبره4 سنوات في المجال الصحي (القاهره)
-------------------------------
• Internal Medicine Consultant for ECC
استشاري امراض باطنه (القاهره)
-------------------------------
• Surgical Consultant for ECC
استشاري جراحه (القاهره)
-------------------------------
• Office Medical Director
بكالريوس طب وجراحة + خبرة في إدارة المشاريع الصحية- (أكتوبر -العبور - الأسكندريه- المنصوره-مطروح- دمياط)
-------------------------------
• Office Admin
بكالريوس تجارة+ يفضل اجادة اللغة الإنجليزية + خبرة في الاعمال الإدارية والمحاسبة -(أكتوبر -العبور - الأسكندريه- المنصوره-مطروح- دمياط)
------------------------------
• Office Physician
بكالريوس طب وجراحة + خبره في المشاريع الصحية -(أكتوبر -العبور - الأسكندريه- المنصوره-مطروح- دمياط)
------------------------------
• Office Field Doctor
بكالريوس طب وجراحة + خبرة في المشاريع الصحية-(أكتوبر -العبور - الأسكندريه- المنصوره-مطروح- دمياط)
------------------------------
• Office Financial clerk
بكالريوس تجارة + خبرة 5 سنوات في المحاسبه-(- الأسكندريه- دمياط)
------------------------------
• Office Office boy
يجيد القراءة والكتابة + خبرة سابقة -(أكتوبر -العبور - الأسكندريه- المنصوره-مطروح- دمياط)
------------------------------
• Office Receptionist
مؤهل متوسط وخبرة سابقة في المجال- (أكتوبر -العبور - الأسكندريه- المنصوره-مطروح- دمياط)
------------------------------
• Office security
مؤهل متوسط + خبرة سابقة (أكتوبر -العبور - الأسكندريه- المنصوره-مطروح- دمياط)
-------------------------------
• Quality Officer
بكالريوس علوم طبية + دبلوم جودة+خبره 4 سنوات (دمياط)
------------------------------
• امين مخازن
( مؤهل عالى- حاسب آلى مخازن و خبرة لا تقل عن 5 سنوات عمل فى مؤسسات و هيئات 1كبرى)
--------------------------------
وذلك للمحافظات التالية : (القاهرة - الإسكندرية - مرسى مطروح- دمياط - المنصورة ) لمزيد من المعلومات وإرسال السيرة الشخصية يمكنك التواصل من خلال الاتى :ــ
Email: career@amueg.org
أو الاتصال على 01111116552
فى موعد أقصاه 10 يناير 2016
ملحوظة : يرجى ضرورة كتابة اسم الوظيفة المقدم لها فى خانة الموضوع بالايميل

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Top